dimarts, 16 de juny del 2015

L’arbre de la vida i de la fortuna

Dies enrere vaig adonar-me en mig de la classe que una noia portava un penjoll molt curiós al voltant del coll. Des de lluny em va semblar que tenia la forma d’un arbre. Un cop acabada la lliçó vaig preguntar-li quin tipus de penjoll portava i va dir-me que duia l’arbre de la vida i que aquesta joia era un regal dels seus avis per tal que tingues sort a la vida. Tot seguit i amb gran amabilitat em va deixar fotografiar-lo.


Em va semblar un fet molt curiós, regalar una joia en forma d’arbre per desitjar bona fortuna. Està clar que l’arbre és un dels grans símbols d ela humanitat i que l’arbre de la vida apareix en quasi totes les tradicions religiosos i en molts relats folklòrics. En aquest bloc n’he parlat en més d’una ocasió sobre el seu simbolisme. Ara bé, he de reconèixer que és la primera vegada que veig l’arbre de la vida en una persona jove i regalat per una persona gran per aconseguir felicitat i fortuna al llarg de la vida.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada